Post by sbissicorfina on Mar 8, 2022 15:16:48 GMT 5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hay Day ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hay Day IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekodefeilpoeng ▞▞▞
▞▞▞ Hay Day 2022 version ▞▞▞
Farkle (OhFark) Εύκολα yijh
bra spill
DET ER SUPER GØY
Hay Day Pro příležitostné hráče qpg
Hay Day er en utrolig populær oppdrettssimulator som tar innflytelse fra ... kan spille disse spillene som Hay Day på PS4, Xbox One, Xbox 360, PC, iPhone,
Det er synd jeg husker at dette spillet var så morsomt og fantastisk. Det er omtrent et år siden jeg lastet ned dette spillet, og det reddet fremgangen min, noe jeg er glad for. Men selve spillet fryser og krasjer på meg hver gang jeg åpner det. (Og jeg har aldri hatt et spillkrasj på før). Det er så tregt at jeg har prøvd å laste ned appen på nytt, og det fungerte fortsatt ikke. Så jeg laster ned denne appen, fordi den ikke fungerer.
Jeg endrer anmeldelsen min. Hver gang det har skjedd en oppdatering. Y-spillet krasjer, så det er virkelig slitsomt, men hver gang har jeg vært i stand til å avinstallere og installere spillet på nytt og var i stand til å laste inn alle mine tidligere spilldata på nytt. Jeg elsker virkelig dette spillet.
Derfor, ikke spør noe mer. D e derfor!
10 Farmville-lignende spill du kan spille på Android og iOS
Ikke min stil
Kul
Jeg synes det er veldig gøy, men det tar mye tid, kanskje legge til som et beinmel for å få avlingene til å vokse raskere spillet trenger å legge til noen som andre avlinger, kanskje
En hyggelig spill som blitt en tidstyv. Dessverre tiltagende problemer etter hver oppdatering. Nå har jeg bestemt meg til å slette spillet fra telefonen min. Trist, men slik sparer jeg nerver, tid og penger 👍😊
Av en eller annen grunn vil ikke utviklerne egentlig at folk skal spille dette spillet. Hvis bare de ville gjøre ting enklere i spillet, vil dette være et flott spill å spille. Men på nivå 130 har jeg blitt lei av å prøve å finne den siste kyllingen å mate, eller gjenta den samme varen å selge til samme pris osv. Gjør spillet lettere å spille eller miste kunder.
Ting tar alt for lang tid
Elsker det 😍
Det er gøy
Appen fryser telefonen min (Redmi Note 8 pro) hver gang jeg høster avlinger eller animalske produkter og får en bonus. Den fryser telefonen min og jeg må starte på nytt og jeg mister bonuselementet. Det har skjedd mer enn 6 ganger nå selv etter oppdatering av spillet. Vennligst fiks
Morsomt, men fikk ikke alle avlingene mine til å høste. Må bruke penger eller lekepenger for å gå videre
Det driver og bare går ut av spillet når jeg spiller
Jeg har bedt om å få frakoblet en gammel gård. Forespørselen min ble ignorert og de spurte meg hvorfor kontoen min ble utestengt. Det ble aldri forbudt. Dette er rett etter at jeg gjorde et kjøp i appen som ikke har fungert. Hvis de løser de to problemene, vil jeg endre anmeldelsen min.
Jeg elsker dette spillet, men det er vanskelig å få tak i ting du trenger! Når du kommer inn i butikken for å kjøpe, er den borte!
Hay Day Fritidsspill qeg
Månedens ti anbefalte mobilspill
Jeg har spilt dette spillet i over 7 år, og jeg ser fortsatt frem til å spille det hver morgen! Jeg fikk til og med min søster og svigerdatter hekta på det!!! Spill videre!!!
Elendig støtte spesielt feilretting toglandsby
Du kan spille med vennene dine og gå opp i nivå for å vokse gården din, det er over alt moro å spille
Flott spill, beste grafikk jeg har sett på en gård. Ingen andre spill kan konkurrere. Uansett hvor den slår seg av midt i spillet, senker den telefonen min. Des 2021 - oppdater så jeg kjøper en ny telefon med samme nummer og lastet ned Hay Day Men jeg måtte starte fra begynnelsen. Tok gleden av det. Jeg var på nivå 74. Jeg spiller det nesten ikke nå. Det var gøy helt til dette skjedde. Og å prøve å komme tilbake til mitt nivå 74 er en hodepine. Det var aldri sånn før. Hater dette
Eta endret til 5, det fungerer nå og sømløst Helt siden jeg gjorde oppdateringen for 3 dager siden vil den ikke slippe meg tilbake i appen, jeg blir ekstremt frustrert! Før det 5 stjerner! Jeg har prøvd å avinstallere, installere på nytt... hjelp!
Helt siden jeg lastet ned den nye oppdateringen vil den ikke gå forbi lasteskjermen!
God men høy dag alt tar tid avlinger,maskiner,selv når du kjøper en ting, men også mynter så harde mynter er nødvendig for å kjøpe alt OK så gjør det enklere. Og nå krasjer spillet,
😊❣️
Liker virkelig å spille dette spillet. Som at du ikke trenger å bruke penger på dette spillet for å komme videre. Men bare en liten mengde utgifter under arrangementer kan du hjelpe deg mye raskere.
Hay Day er et populært spill der spillerne må ta seg av en gård. som trenger ... viet til dette spillet som har fanget store og små på Android -plattformen.
Veldig bra, litt kjedelig siden du må vente vedlig lenge på mat og sånt skal bli laget osv
Jeg kommer meg ikke inn!?!
Henger seg opp konstant etter siste oppdatering.
Henger bare nå. Står at det må oppdateres, men går bare i ring... Har internett forbindelse btw.
Driten virker faen meg ikke etter dere hælvetes opptaterings faenskape dokers
Spiller stopper bare opp etter den nye oppdateringen
Ja hoååå